بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/07/09 - 10:05
  • - تعداد بازدید: 158
  • - تعداد بازدیدکننده: 147
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان‌شرقی به استاندار جدید آذربایجان‌شرقی

دکتر یوسف زندی رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی در پیامی انتخاب دکتر بهرام سرمست را به سمت استاندار جدید این استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی  بنیاد نخبگان استان آذربایجان شرقی، دکتر بهرام سرمست با تصویب هیات دولت به عنوان استاندار جدید استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

 

پیام تبریک رئیس بنیاد نخبگان استان به استاندار جدید آذربایجان‌شرقی

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر بهرام سرمست

استاندار محترم آذربایجان‌شرقی

با سلام و تحیات

با افتخار انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی به عنوان استاندار و نماینده دولت وفاق ملی در استان پر افتخار آذربایجان‌شرقی را صمیمانه به جنابعالی و مردم شریف استان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. یقیناً سوابق، تجارب و درایت ارزشمند جنابعالی در سطوح مختلف مدیریتی نوید بخش حرکتی نو و با شتاب بیشتر در راستای توسعه گسترده و همه‌جانبه استان آذربایجان شرقی را فراهم خواهد نمود. اینجانب به همراه جامعه نخبگانی استان آذربایجان‌شرقی، ضمن آرزوی سعادت، سربلندی و موفقیت روز افزون برای شما، اعلام می‌دارم بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی با بهره گیری از توان مستعدان خود برای تداوم پیشبرد اهداف دولت مردمی و انقلابی در حوزهٔ علم، فناوری و توسعه اقتصاد دانش بنیان با تمام توان تلاش خواهیم نمود و امیدواریم بتوانیم با همدلی و همراهی در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، شاهد تحولاتی مثبت و سازنده در استان عزیزمان باشیم.

 

  • گروه خبری : گروه های مطالب,گروه های محتوا,SlideShow,گفتگو,یادداشت
  • کد خبر : 173384
کلمات کلیدی
مدیر آذربایجان شرقی
خبرنگار

مدیر آذربایجان شرقی