بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN

تلفن‌های تماس:

31 21 51 35  (041)   و  7 - 66 25 51 35 (041)

دور نگار:

69 25 51 35 (041)

ایمیل:

azar.sh@bmn.ir

لطفاً در صورت ارسال ایمیل مشخصات کامل خود (نام و نام خانوادگی، کد ملی، رشته تحصیلی، گرایش، مقطع تحصیلی، نام دانشگاه محل تحصیل، شهر محل سکونت، شماره تلفن تماس) را در انتهای ایمیل قید فرمایید. لازم بذکر است به ایمیل های فاقد مشخصات پاسخ داده نخواهد شد.

مراجعین محترم می توانند برگه درخواست خدمت الکترونیکی را تکمیل نموده و به آدرس azar.sh@bmn.ir ارسال نمایند. موضوع حداکثر طی 24 ساعت کاری بررسی شده و نتیجه اعلام می گردد.

همچنین مراجعین محترم میتوانند با تکمیل برگه نظرسنجی ارائه خدمات و ارسال آن به آدرس azar.sh@bmn.ir، همکاران این بنیاد را در جهت خدمت رسانی بهتر یاری نمایند.

 

****اشخاص توانخواه میتوانند درخواست خود را از طریق تکمیل برگه درخواست خدمت الکترونیکی و ارسال آن به ایمیل بنیاد و یا تماس تلفنی مطرح نمایند. در صورت نیاز و درخواست ایشان، این بنیاد آمادگی اعزام کارشناس بصورت حضوری را جهت پاسخ دهی به اشخاص توانخواه دارا می باشد.****

آدرس:

تبریز - میدان باغ فجر (گلستان سابق) - اهراب- کوچه کمپانی 2 - بنیاد نخبگان استان آذربایجان شرقی پلاک 53  کد پستی : 5137958579

ساعات کاری بنیاد:

از ساعت 7:00 الی 14:30 روزهای شنبه تا چهارشنبه و 7:00 الی 13:30روز پنجشنبه

ملاقات عمومی با ریاست بنیاد طی هماهنگی قبلی با دفتر ریاست

 

کانال‌های بنیاد ملی نخبگان

https://ble.ir/bmnirann

https://ble.ir/bmn_saramadan

https://ble.ir/bmn_ayandesazan

 

 

 

لیست اخبار صفحه :1
سال جهش تولید با مشارکت مردمی

سال جهش تولید با مشارکت مردمی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.

حضور سفیر ژاپن در کندوان و آذرشهر

حضور سفیر ژاپن در کندوان و آذرشهر

سوکادا سفیر سفیرژاپن در ایران در روز دوم حضور خود در تبریز از کندوان و معبد قدمگاه تاریخی آذرشهر معروف به معبد میترا بازدید کرد.

برگزاری شب فرهنگی ایران و ژاپن در تالار جمهوری فرمانداری تبریز

برگزاری شب فرهنگی ایران و ژاپن در تالار جمهوری فرمانداری تبریز

شب فرهنگی ایران و ژاپن با حضور تسوکادا سفیر سفیرژاپن در ایران، مهندس یونس فاتح فرماندار تبریز،دکتر یوسف زندی رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی، اساتید برجسته هنر و معماری ژاپن و تنی چند از مدیران دستگاهها و سازمان های آذربایجان شرقی در در تالار جمهوری فرمانداری تبریز برگزار شد.

نمایشگاه MA در خانه نیکدل تبریز افتتاح شد.

نمایشگاه MA در خانه نیکدل تبریز افتتاح شد.

نمایشگاه فضا و زمان در مسیر جاده ابریشم MA با حضور تسوکادا سفیر ژاپن در ایران ، دکتر یوسف زندی رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی، دکتر سجاد پاکزاد رئیس دانشگاه هنراسلامی تبریز، دکترعلیرضا معتمدنیا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی ، مهندس حسین منیری فر شهردار منطقه 8 تبریز، اساتید برجسته هنر و معماری ژاپن و مردم تبریزعلاقمند به هنر و معماری در خانه نیکدل تبریز افتتاح شد و به موازات این مراسم دومین نمایشگاه فضا و زمان در مسیر جاده ابریشم MA در خانه های تاریخی علی میسیو و ختایی تبریز نیز فعالیت خود را آغاز کرد.

رویدادهای بین‌المللی می تواند باعث نزدیک شدن کشورهای صاحب دانش به هم شود.
رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی:

رویدادهای بین‌المللی می تواند باعث نزدیک شدن کشورهای صاحب دانش به هم شود.

دکتر یوسف زندی رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی طی سخنانی در مراسم آغاز به کار رویداد بین المللی فضا و زمان در مسیر جاده ابریشم اظهار داشت: با اشاره به فضاسازی مفهومی توسط کشورهایی با تمدن تاریخی بالا گفت: این رویدادها می‌تواند بستر مناسبی برای نزدیکتر شدن کشورهای صاحب این دانش همچون ژاپن و ایران باشد.

تبریز پدر غربی جاده ابریشم است
سفیر ژاپن در ایران:

تبریز پدر غربی جاده ابریشم است

پس از دیدار سفیر ژاپن با استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز وی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز حضور پیدا کرد و به سخنرانی پرداخت.

وجوه مشترک ایران و ژاپن بسیار زیاد است
استاندار آذربایجان شرقی:

وجوه مشترک ایران و ژاپن بسیار زیاد است

پیش از افتتاح رویداد بین المللی علمی، فرهنگی و هنری جاده ابریشم در تبریز در ابتدا سفیر ژاپن در ایران با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کرد.