بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/03/08 - 19:22
  • - تعداد بازدید: 201
  • - تعداد بازدیدکننده: 197
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تدوین نقشه راه توسعه فناوری و استفاده از ظرفیت نخبگان

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته استفاده از ظرفیت نخبگان در تدوین نقشه راه توسعه فناوری را بسیار حائز اهمیت دانست.

به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته گفت:در راستای همفکری با واحدهای فناور و دانش‌بنیان مستقر و جامعه نخبگان در تبریز در تلاش هستیم ارتباط و همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری را با استان‌های صنعتی چون آذربایجان شرقی ارتقا دهیم. 

مصطفی میلانی اظهار کرد در تدوین نقشه راه توسعه فناوری با هدف ارتقای همه ابعاد کارکردی نظام نوآوری فناوری توجه به ظرفیت نخبگان از اهمیت خاصی برخوردار است.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی ریاست جمهوری، تمرکز بر روی مواد شیمی و پتروشیمی، مواد معدنی، ساخت سرامیک‌های پیشرفته، دپوی باطله‌ها و شورآبه‌ها، ساخت افزایشی و ساخت دقیق و پرینترهای پلیمری را از جمله حوزه‌های با اولویت و موردتوجه جدی این ستاد اعلام کرد. 

رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی گفت: استعداد های مختلف نیاز به ایجاد هم افزایی و جریان سازی در راستای حل کلان چالش های مهم کشور است که یکی از اهداف آن که در راستای اهداف معاونت علمی یعنی کاهش صادرات مواد خام است.

زندی در ادامه با استقبال از ایجاد کارگروه هایی تخصصی اعلام آمادگی بنیاد نخبگان را در جهت بستر سازی این همکاری ها اعلام کرد.

 

  • گروه خبری : گروه های مطالب,گروه های محتوا,SlideShow,گفتگو,یادداشت
  • کد خبر : 171684
کلمات کلیدی
مدیر آذربایجان شرقی
خبرنگار

مدیر آذربایجان شرقی

تصاویر