بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/02/29 - 12:55
  • - تعداد بازدید: 219
  • - تعداد بازدیدکننده: 210
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت های موجود در دانشگاه های استان

در نشستی مشترک بین دانشگاه آزاد واحد ایلخچی و بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی، دکتر حامد تقی پور رئیس دانشگاه و دکتر یوسف زندی رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی، دکتر یوسف زندی در این نشست اظهار کرد: ایجاد جذابیت، نقطه عطف شروع تمام فعالیت‌ها است. لازمه رشد تلاش است و لازمه تلاش آنست که فضا را آماده کنیم تا قشر جوان و نخبگان وارد میدان شوند؛ چراکه کاملاً مسجل شده است در هر بخشی که جوانان وارد عرصه شده‌اند، موفقیت حاصل شده است.

وی افزود: همه استادان در هر دانشگاهی به عنوان یک پتانسیل هستند که با  جریان سازی رسیدن به اهداف بلند را ممکن می سازند در واقع مسیر بهره مندی از ظرفیت نخبگان ریل گذاری شده است و این مسیر به همت همه استادان در دانشگاه های سراسر استان امکان پذیر است.

رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی تاکید کرد: توجه به ظرفیت دانشگاه ها، به ویژه دانشگاه های شهرستان ها در واقع اهمیت به نیروی انسانی جریان ساز و مولد است که نباید از این ظرفیت غافل شد.

دکتر تقی پور رئیس دانشگاه آزاد واحد ایلخچی در این نشست ضمن تشکر از فرصت ایجاد شده اظهار داشت: بنیاد ملی نخبگان و مستعدین ذیل آن یکی از نقاط قوت و پتانسیل های کشور می باشد که حمایت از نخبگان قطعا سبب پیشرفت جامعه شده و اثرات آن بر رشد و توسعه کشور موثر خواهد بود.

دکتر تقی پور اعلام آمادگی دانشگاه آزاد واحد ایلخچی را با تاکید بر وجود ظرفیت های موجود در این دانشگاه بخصوص در حوزه رباتیک خاطر نشان کرد: با ایجاد زمینه همکاری بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی و دانشگاه در این حوزه و تشکیل کارگروه رباتیک شاهد دستاوردهای بیشتری خواهیم بود.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,گروه های محتوا,SlideShow,گفتگو,یادداشت
  • کد خبر : 171408
کلمات کلیدی
مدیر آذربایجان شرقی
خبرنگار

مدیر آذربایجان شرقی

تصاویر